Kære alle sammen
Så er det vist på tide med en lille opdatering herfra kontoret.
Vi skrev ud til Jer for et par måneder siden, at vi skulle flytte og det har vi brugt de sidste par uger på. Nu er vi endelig ved at være på plads – vi mangler bare det sidste ! Her er en lille præsentation af, hvad vi glæder os til at vise Jer, når Covid-19 er aftaget og vi igen må være i større forsamlinger.
Derudover vil vi gerne takke Jer for den forståelse og forsigtighed, I har udvist i denne Covid-19 tid. Vi er stolte af, at I tager det alvorligt og samtidig udviser et stort ansvar. Vi ved hvilken situation, mange danskere står i og I skal bare vide, at vi på kontoret gør alt hvad vi kan, for at fastholde og skabe nyt, så I alle har noget at komme tilbage til.
Vores styrke er heldigvis, at vi – sammen med Jer, i forvejen kender alt til #sammenhverforsig.
I skal vide. at vi tænker på Jer og ønsker Jer den aller skønneste solskinsrige weekend 😎
Vi ses på den anden side…
De bedste hilsner Pigerne på kontoret
Kære alle sammen
Nu er det vist på tide, at komme med en opdatering om hvad der sker på kontoret. Der er nemlig sket lidt forandringer.
Alice har valgt at stoppe på kontoret og ønsket at komme ud i ”marken” igen. Dette ønske har vi selvfølgelig efterlevet og I vil i eftertiden have mulighed for at hilse på hende ude i køkkenerne.
Derfor har TA-Vikar valgt, at ansætte et “nyt” kendt ansigt i branchen. Flere af Jer har allerede talt med eller mødt Pernille, men I skal alligevel ikke snydes for en præsentation.
Jeg hedder Pernille Lundsgaard og er kommet “hjem” igen, efter at jeg er startet som daglig led
For mig er kommunikation vejen frem, samtidig med at ærlighed, respekt og empati er en vigtig faktor for et godt samarbejde og ikke mindst en god hverdag.
Med godt humør, nysgerrig sind og interesse for forskelligheder, elsker jeg at møde folk i øjenhøjde. At kunne gøre en forskel og give en god oplevelse, er en af min fornemmeste opgaver.
Nærvær og tillid skaber trygge rammer, derved skaber vi den bedste version af os selv – og er vi det, så er vi også glade og dermed også vores eget bedste personlige cv.
Og glad det er jeg. Positiv, smilende og har let til grin, samtidig med seriøsitet, engagement og ansvarlighed.
Jeg har altid hjertet med – hele vejen!
Privat bor jeg ved Ringsted – ude på landet, hvor råvildt, harer og fasaner render på gårdsplads og i have. Her lades batterierne op med hunde, naturoplevelser og flugtskydning på konkurrenceniveau.
Jeg glæder mig til at hilse på Jer alle og sammen få skabt et godt og stærkt fundament.
De bedste hilsner Pernille
Kære Alle
TA-Vikar har fået vokseværk og derfor flytter vi til større lokaler pr. 01.05.2020.
Alting fortsætter uændret og vi vil stadig være at finde i Kalundborg.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen i vores nye lokaler.
Har I spørgsmål eller andet, er I altid velkommen til at kontakte os.
De bedste hilsner
Pigerne på kontoret
Kære Alle
Nu er der kun 14 dage til juleaften, hvilket betyder hjerternes fest
Vi vil i den anledning gerne glæde jer lidt på forkant, og har derfor JULEGAVER liggende til jer
I skal derfor melde ind til os hvilken størrelse I bruger i t-shirt
Dette skal være os i hænde senest på Fredag d.13/12 kl.12.00
I kan allerede fra på Fredag d.13/12 komme forbi og hente jeres gave
Skulle I være forhindret i at afhente inden d.23/12, er I velkommen til at hente i det nye år
Det er altid en god ide at melde jeres ankomst, så vi ved I kommer
Vi glæder os meget til at høre fra jer
De bedste julehilsner
Alice – Kate og Tabitta
Mulighed for køb af køkkensko
Vi har netop indgået et samarbejde med Sika Footwear, og kan nu tilbyde jer muligheden for at købe godkendte arbejdssko hos Os. Vi har derfor sko på lager, hvis I skal ha´udskiftet jeres nuværende. Prisen er 655,00 kr. og kan fratrækkes jeres løn eller betales via mobilepay. I kan læse mere om skoen under fanen Fodtøj.
Har det jeres interesse, så ring til os på 61311182
Rigtig god weekend.
Afskaffelse af akutvagt tillægget
Hej Alle
Vi har pr.dags dato d.1/11-2019 besluttet at afskaffe Akutvagt tillægget. Dette er besluttet på baggrund af, at det ikke har den ønskede effekt. Har I spørgsmål til ovenstående, er I mere end velkommen til at ringe til os på 61311182
Rigtig god weekend.
Tillæg ved akutte morgenvagter
Hej Alle
Vi har pr. Dags dato d.26/6-2019 besluttet at Vi gerne vil gi et ekstra tillæg ved akutte morgenvagter. Det betyder, at vælger Du at sige JA TAK til en vagt, når vi ringer til Dig samme dag som jobbet skal udføres, får Du et tillæg på 15kr/pr. time på hele vagten. Eks. Vi ringer en morgen og spørg om Du kan hjælpe, mødetiden er fra hurtigst muligt og til kl.14.30. Du vælger at sige JA TAK, og får derfor 15kr ekstra i timen fra Du møder ind hos kunden og frem til vagten er slut.
6. Juni 2019
Sig velkommen til Kate. Kate er vores nye receptionist / blæksprutte. Hvem er Kate: Jeg hedder Kate Damgaard, er 52 år, mor til 3 voksne børn. Derudover er jeg også faster til 2 og mormor til 1, alle tre i alderen 2-4 år. Jeg bor i Kalundborg centrum sammen med Jesper og Jespers 17- årige søn.
Jeg har altid arbejdet med salg og service, og ofte har jeg været i front i forretningslivet i Kalundborg. Jer der er lokale (Fra Kalundborg) kender mig måske fra min tid i Føtex Kalundborg, selvom det snart er mange år siden.
Min fritid, (og nogle timer af mit arbejdsliv), bliver brugt på linedance.
Jeg er instruktør i egen linedanceklub og arbejder også med at levere aktiv underholdning til fester og sammenkomster, måske vi har mødtes i den forbindelse ?
Jeg har let til smil, er nysgerrig på mennesker, ukompliceret og direkte, engageret og glad. Jeg er resultatorienteriet og logisk tænkende, så livet i vikarbranchen finder jeg ret interessant.
Det er vigtig for mig at mennesker er glade og trygge, for kun på den måde kan vi yde vores bedste og være den bedste version af os selv. Jeg tror på at når du er glad, så er jeg også og så er vores kunder også … En positiv spiral som drejer opad, helt af sig selv.
Jeg mener at med ærlighed når vi længst, så hold jer endelig ikke tilbage når vi taler sammen. Spørg mig hvis du er i tvivl om noget som helst, jeg lover at du hver gang får et ærligt svar, og har jeg ikke svaret her og nu, så finder jeg det !
De sidste 9 år har jeg arbejdet som fleksjobber pga kronisk sygdom.
Det har givet mig mulighed for at arbejde på forskelligt timeantal i andre brancher, senest som tjener og også som vikar her hos TA-Vikar, hvor jeg har været ude i køkkenerne i de forskellige kantiner
Jeg tror på at ærlighed – troværdighed – optimisme og et positivt mindset, er grobund for det bedste fundament til at bygge vore relationer på, og jeg lover jer, at jeg vil bidrage med dette.
I vil typisk møde mig på kontoret Tirsdage, Onsdage og Torsdage. Jeg glæder mig til et åbent, ærligt og positivt samarbejde med jer alle sammen
Sommerferie
Nu er det snart sommerferie tid, og det betyder at vi på kontoret, har brug for at I melder ind, hvornår I påtænker at holde sommerferie. Vi skal nemlig planlægge , da der ligger flere vagter og venter. Meld derfor ind hurtigst muligt og senest d.1.6.2019
De bedste solskinshilsener
Tabitta og Alice
Hej alle
Jeg har I dag Fredag d.7/9-18 afsluttet samarbejdet pr. Dags. Dato med vores løn dame Dorthe Olsen. Dorthe er derfor ikke tilknyttet Ta-vikar længere. Jeg er derfor på udkig efter en ny og kompetent Løn dame/mand, og lige så snart han/hun er fundet, får I det at høre. Så fra dags dato Fredag d.7/9-18 skal I tage kontakt til mig, Tabitta, hvis I har spørgsmål mht løn – timer mm.
Rigtig dejlig weekend til jer alle og TAK for jeres store indsats.
De bedste hilsner
Tabitta
Hej alle
Tabitta
Hej alle
Nu er vi ved at være igennem sommerferie perioden, og der er derfor kommet lidt nye tiltag. Vi har fået nyt telefonsystem. Dette har ikke den store betydningen andet end følgende:
I skal stadig ringe på 61 31 11 82
Men I kan IKKE sende SMS til 61 31 11 82
I skal derfor sende SMS til 40 22 34 92
Det er også 40 22 34 92 I modtager SMS fra. I kan IKKE ringe til 40 22 34 92. Har I spørgsmål til ovenstående, er I altid velkommen til at ringe ind på kontoret på 61 31 11 82.
De bedste hilsner
Tabitta
Hej alle
Nu er det tid til jeg skal lade batterierne, så vi kan få endnu mere at lave
Jeg holder derfor ferie følgende datoer:
Onsdag d. 11/7
Torsdag d. 12/7
Fredag d. 13/7
Hele uge 29
Hele uge 30
Jeg er tilbage “på pinden” Mandag d.30/7. Det vil derfor være Alice Svendsen der ringer til jer, besvare opkald og mails. I ringer på samme nummer som I kender 61311182 og Alice vil ligeledes ringe til jer fra dette.
Kontaktoplysninger til Alice
Telefon 61311182
Mail: alice@ta-vikar.dk
Sig velkommen til Alice!
Alice er vores nye personalekonsulent.
Hvem er Alice:
Mange af jer har mødt mig ude hos kunderne, men for jer der ikke har mødt mig endnu, vil jeg fortælle jer lidt om hvem jeg er. Jeg hedder Alice, er 51år, mor til tre drenge og farmor til en dejlig lille pige. Jeg bor i Kalundborg sammen med min yngste søn Nicolai. Oprindeligt er jeg uddannet købmand og senere hen som socialpædagog. I min fritid er jeg aktiv i forældregrupper, elsker at vandre og nyde naturen. Jeg er nysgerrig og positiv af natur, og I vil derfor opleve mig som den opsøgende og nysgerrige på hvem I er. Jo bedre jeg kender jer, jo bedre kan jeg hjælpe jer og dette ser jeg som et robust fundament til et tæt og godt samarbejde.
Ingen mennesker er ens og for mig er det altafgørende, at sikre, du trives i det job du arbejder i, og vi forventningsafstemmer sammen, før du starter med en vikaropgave. Og lige så vigtigt er det jo hele tiden at følge dig og dermed sikre, at vi altid sammen arbejder i den aftalte retning inden for de rammer, der er aftalt med vores gode og trofaste kunder. Det er vigtigt at vi fra TA-vikar er stolte over den tillid vores kunder viser og betror os.
I Marts 2016 blev jeg tilknyttet som vikar hos Ta-vikar. Jeg har de sidste to år kørt rundt på hele Sjælland og løst opgaver i køkkener – kantiner – cafeer. Været ude som interviewer og så har jeg varetaget rengørings opgaver for Ta-vikars kunder. Jeg har været ude i de fleste af de kantiner Ta-vikar har samarbejde med, hvor jeg er blevet beriget med at møde de fleste af jer. Jeg kender til rutinerne, omgangstonen, kulturen og livet
som vikar, og føler mig derfor klædt godt på til at være jer behjælpelige med vagter, problemstillinger mm som I møder på jeres vej. Jeg vil fortsat være med ude hos kunderne, så vi vil stadig møde hinanden i hverdagen. 1 gang om ugen vil det være mig der kontakter jer med hensyn til booking af vagter, svare på jeres mails og de spørgsmål I evt ville have.
Jeg glæder mig til et tæt, godt og ærligt samarbejde med jer alle!
14/06-2018
Kære alle
Det er med stor stolthed og glæde, jeg nu kan præsentere jer for vores nye Intranet. Jeg har lavet dette tiltag, da det er VIGTIGT for MIG at være i tæt dialog med jer, og informere jer om nye tiltag mm. Det vil være herinde jeg ligger nyheder – vigtig info mm op til jer. I vil derfor modtage en mail hver gang der er nyt til jer. Som I kan se ligger der 6 faner:
1. Opslagstavlen (Det er her jeg ligger alt nyt info op til jer)
2. RMI (Vore Værdier)
3. E-regnskab
4. Region Sjælland
5. Fazer Food
6. SEAS-NVE
Inde under hver fane er der alt den information, der er vigtig, for at I, er klædt godt på til opgaven, hos den enkelte kunde.
Der er følgende at finde:
1. Aftaler omkring beklædning
2. Aftaler omkring afholdelse af pauser
3. Afregning omkring jeres kost (Alle skal betale for den mad de indtager på arbejdspladsen)
4. Rygepolitik
5. Arbejdsmiljø (Region Sjælland)
Jeg vil stadig sende bekræftelse med alle informationerne, som jeg plejer, på SMS eller Mail. Men er I i tvivl om hvad aftalen er ude hos kunden, mht. arbejdstøj, pauser, rygning osv, så brug intranettet, her ligger alle informationerne på den pågældende kunde. Er I i tvivl om noget, er I mere end velkommen til at give mig et ring på telefon 61 31 11 82.
Mulighed for køb af køkkensko
Vi har netop indgået et samarbejde med Sika Footwear, og kan nu tilbyde jer muligheden for at købe godkendte arbejdssko hos Os. Vi har derfor sko på lager, hvis I skal ha´udskiftet jeres nuværende. Prisen er 655,00 kr. og kan fratrækkes jeres løn eller betales via mobilepay. I kan læse mere om skoen under fanen Fodtøj.
Har det jeres interesse, så ring til os på 61311182
Rigtig god weekend.
Afskaffelse af akutvagt tillægget
Hej Alle
Vi har pr.dags dato d.1/11-2019 besluttet at afskaffe Akutvagt tillægget. Dette er besluttet på baggrund af, at det ikke har den ønskede effekt. Har I spørgsmål til ovenstående, er I mere end velkommen til at ringe til os på 61311182
Rigtig god weekend.
Tillæg ved akutte morgenvagter
Hej Alle
Vi har pr. Dags dato d.26/6-2019 besluttet at Vi gerne vil gi et ekstra tillæg ved akutte morgenvagter. Det betyder, at vælger Du at sige JA TAK til en vagt, når vi ringer til Dig samme dag som jobbet skal udføres, får Du et tillæg på 15kr/pr. time på hele vagten. Eks. Vi ringer en morgen og spørg om Du kan hjælpe, mødetiden er fra hurtigst muligt og til kl.14.30. Du vælger at sige JA TAK, og får derfor 15kr ekstra i timen fra Du møder ind hos kunden og frem til vagten er slut.
6. Juni 2019
Sig velkommen til Kate. Kate er vores nye receptionist / blæksprutte. Hvem er Kate: Jeg hedder Kate Damgaard, er 52 år, mor til 3 voksne børn. Derudover er jeg også faster til 2 og mormor til 1, alle tre i alderen 2-4 år. Jeg bor i Kalundborg centrum sammen med Jesper og Jespers 17- årige søn.
Jeg har altid arbejdet med salg og service, og ofte har jeg været i front i forretningslivet i Kalundborg. Jer der er lokale (Fra Kalundborg) kender mig måske fra min tid i Føtex Kalundborg, selvom det snart er mange år siden.
Min fritid, (og nogle timer af mit arbejdsliv), bliver brugt på linedance.
Jeg er instruktør i egen linedanceklub og arbejder også med at levere aktiv underholdning til fester og sammenkomster, måske vi har mødtes i den forbindelse ?
Jeg har let til smil, er nysgerrig på mennesker, ukompliceret og direkte, engageret og glad. Jeg er resultatorienteriet og logisk tænkende, så livet i vikarbranchen finder jeg ret interessant.
Det er vigtig for mig at mennesker er glade og trygge, for kun på den måde kan vi yde vores bedste og være den bedste version af os selv. Jeg tror på at når du er glad, så er jeg også og så er vores kunder også … En positiv spiral som drejer opad, helt af sig selv.
Jeg mener at med ærlighed når vi længst, så hold jer endelig ikke tilbage når vi taler sammen. Spørg mig hvis du er i tvivl om noget som helst, jeg lover at du hver gang får et ærligt svar, og har jeg ikke svaret her og nu, så finder jeg det !
De sidste 9 år har jeg arbejdet som fleksjobber pga kronisk sygdom.
Det har givet mig mulighed for at arbejde på forskelligt timeantal i andre brancher, senest som tjener og også som vikar her hos TA-Vikar, hvor jeg har været ude i køkkenerne i de forskellige kantiner
Jeg tror på at ærlighed – troværdighed – optimisme og et positivt mindset, er grobund for det bedste fundament til at bygge vore relationer på, og jeg lover jer, at jeg vil bidrage med dette.
I vil typisk møde mig på kontoret Tirsdage, Onsdage og Torsdage. Jeg glæder mig til et åbent, ærligt og positivt samarbejde med jer alle sammen
Sommerferie
Nu er det snart sommerferie tid, og det betyder at vi på kontoret, har brug for at I melder ind, hvornår I påtænker at holde sommerferie. Vi skal nemlig planlægge , da der ligger flere vagter og venter. Meld derfor ind hurtigst muligt og senest d.1.6.2019
De bedste solskinshilsener
Tabitta og Alice
Hej alle
Jeg har I dag Fredag d.7/9-18 afsluttet samarbejdet pr. Dags. Dato med vores løn dame Dorthe Olsen. Dorthe er derfor ikke tilknyttet Ta-vikar længere. Jeg er derfor på udkig efter en ny og kompetent Løn dame/mand, og lige så snart han/hun er fundet, får I det at høre. Så fra dags dato Fredag d.7/9-18 skal I tage kontakt til mig, Tabitta, hvis I har spørgsmål mht løn – timer mm.
Rigtig dejlig weekend til jer alle og TAK for jeres store indsats.
De bedste hilsner
Tabitta
Hej alle
Tabitta
Hej alle
Nu er vi ved at være igennem sommerferie perioden, og der er derfor kommet lidt nye tiltag. Vi har fået nyt telefonsystem. Dette har ikke den store betydningen andet end følgende:
I skal stadig ringe på 61 31 11 82
Men I kan IKKE sende SMS til 61 31 11 82
I skal derfor sende SMS til 40 22 34 92
Det er også 40 22 34 92 I modtager SMS fra. I kan IKKE ringe til 40 22 34 92. Har I spørgsmål til ovenstående, er I altid velkommen til at ringe ind på kontoret på 61 31 11 82.
De bedste hilsner
Tabitta
Hej alle
Nu er det tid til jeg skal lade batterierne, så vi kan få endnu mere at lave
Jeg holder derfor ferie følgende datoer:
Onsdag d. 11/7
Torsdag d. 12/7
Fredag d. 13/7
Hele uge 29
Hele uge 30
Jeg er tilbage “på pinden” Mandag d.30/7. Det vil derfor være Alice Svendsen der ringer til jer, besvare opkald og mails. I ringer på samme nummer som I kender 61311182 og Alice vil ligeledes ringe til jer fra dette.
Kontaktoplysninger til Alice
Telefon 61311182
Mail: alice@ta-vikar.dk
Sig velkommen til Alice!
Alice er vores nye personalekonsulent.
Hvem er Alice:
Mange af jer har mødt mig ude hos kunderne, men for jer der ikke har mødt mig endnu, vil jeg fortælle jer lidt om hvem jeg er. Jeg hedder Alice, er 51år, mor til tre drenge og farmor til en dejlig lille pige. Jeg bor i Kalundborg sammen med min yngste søn Nicolai. Oprindeligt er jeg uddannet købmand og senere hen som socialpædagog. I min fritid er jeg aktiv i forældregrupper, elsker at vandre og nyde naturen. Jeg er nysgerrig og positiv af natur, og I vil derfor opleve mig som den opsøgende og nysgerrige på hvem I er. Jo bedre jeg kender jer, jo bedre kan jeg hjælpe jer og dette ser jeg som et robust fundament til et tæt og godt samarbejde.
Ingen mennesker er ens og for mig er det altafgørende, at sikre, du trives i det job du arbejder i, og vi forventningsafstemmer sammen, før du starter med en vikaropgave. Og lige så vigtigt er det jo hele tiden at følge dig og dermed sikre, at vi altid sammen arbejder i den aftalte retning inden for de rammer, der er aftalt med vores gode og trofaste kunder. Det er vigtigt at vi fra TA-vikar er stolte over den tillid vores kunder viser og betror os.
I Marts 2016 blev jeg tilknyttet som vikar hos Ta-vikar. Jeg har de sidste to år kørt rundt på hele Sjælland og løst opgaver i køkkener – kantiner – cafeer. Været ude som interviewer og så har jeg varetaget rengørings opgaver for Ta-vikars kunder. Jeg har været ude i de fleste af de kantiner Ta-vikar har samarbejde med, hvor jeg er blevet beriget med at møde de fleste af jer. Jeg kender til rutinerne, omgangstonen, kulturen og livet
som vikar, og føler mig derfor klædt godt på til at være jer behjælpelige med vagter, problemstillinger mm som I møder på jeres vej. Jeg vil fortsat være med ude hos kunderne, så vi vil stadig møde hinanden i hverdagen. 1 gang om ugen vil det være mig der kontakter jer med hensyn til booking af vagter, svare på jeres mails og de spørgsmål I evt ville have.
Jeg glæder mig til et tæt, godt og ærligt samarbejde med jer alle!
14/06-2018
Kære alle
Det er med stor stolthed og glæde, jeg nu kan præsentere jer for vores nye Intranet. Jeg har lavet dette tiltag, da det er VIGTIGT for MIG at være i tæt dialog med jer, og informere jer om nye tiltag mm. Det vil være herinde jeg ligger nyheder – vigtig info mm op til jer. I vil derfor modtage en mail hver gang der er nyt til jer. Som I kan se ligger der 6 faner:
1. Opslagstavlen (Det er her jeg ligger alt nyt info op til jer)
2. RMI (Vore Værdier)
3. E-regnskab
4. Region Sjælland
5. Fazer Food
6. SEAS-NVE
Inde under hver fane er der alt den information, der er vigtig, for at I, er klædt godt på til opgaven, hos den enkelte kunde.
Der er følgende at finde:
1. Aftaler omkring beklædning
2. Aftaler omkring afholdelse af pauser
3. Afregning omkring jeres kost (Alle skal betale for den mad de indtager på arbejdspladsen)
4. Rygepolitik
5. Arbejdsmiljø (Region Sjælland)
Jeg vil stadig sende bekræftelse med alle informationerne, som jeg plejer, på SMS eller Mail. Men er I i tvivl om hvad aftalen er ude hos kunden, mht. arbejdstøj, pauser, rygning osv, så brug intranettet, her ligger alle informationerne på den pågældende kunde. Er I i tvivl om noget, er I mere end velkommen til at give mig et ring på telefon 61 31 11 82.
Mulighed for køb af køkkensko
Vi har netop indgået et samarbejde med Sika Footwear, og kan nu tilbyde jer muligheden for at købe godkendte arbejdssko hos Os. Vi har derfor sko på lager, hvis I skal ha´udskiftet jeres nuværende. Prisen er 655,00 kr. og kan fratrækkes jeres løn eller betales via mobilepay. I kan læse mere om skoen under fanen Fodtøj.
Har det jeres interesse, så ring til os på 61311182
Rigtig god weekend.
Afskaffelse af akutvagt tillægget
Hej Alle
Vi har pr.dags dato d.1/11-2019 besluttet at afskaffe Akutvagt tillægget. Dette er besluttet på baggrund af, at det ikke har den ønskede effekt. Har I spørgsmål til ovenstående, er I mere end velkommen til at ringe til os på 61311182
Rigtig god weekend.
Tillæg ved akutte morgenvagter
Hej Alle
Vi har pr. Dags dato d.26/6-2019 besluttet at Vi gerne vil gi et ekstra tillæg ved akutte morgenvagter. Det betyder, at vælger Du at sige JA TAK til en vagt, når vi ringer til Dig samme dag som jobbet skal udføres, får Du et tillæg på 15kr/pr. time på hele vagten. Eks. Vi ringer en morgen og spørg om Du kan hjælpe, mødetiden er fra hurtigst muligt og til kl.14.30. Du vælger at sige JA TAK, og får derfor 15kr ekstra i timen fra Du møder ind hos kunden og frem til vagten er slut.
6. Juni 2019
Sig velkommen til Kate. Kate er vores nye receptionist / blæksprutte. Hvem er Kate: Jeg hedder Kate Damgaard, er 52 år, mor til 3 voksne børn. Derudover er jeg også faster til 2 og mormor til 1, alle tre i alderen 2-4 år. Jeg bor i Kalundborg centrum sammen med Jesper og Jespers 17- årige søn.
Jeg har altid arbejdet med salg og service, og ofte har jeg været i front i forretningslivet i Kalundborg. Jer der er lokale (Fra Kalundborg) kender mig måske fra min tid i Føtex Kalundborg, selvom det snart er mange år siden.
Min fritid, (og nogle timer af mit arbejdsliv), bliver brugt på linedance.
Jeg er instruktør i egen linedanceklub og arbejder også med at levere aktiv underholdning til fester og sammenkomster, måske vi har mødtes i den forbindelse ?
Jeg har let til smil, er nysgerrig på mennesker, ukompliceret og direkte, engageret og glad. Jeg er resultatorienteriet og logisk tænkende, så livet i vikarbranchen finder jeg ret interessant.
Det er vigtig for mig at mennesker er glade og trygge, for kun på den måde kan vi yde vores bedste og være den bedste version af os selv. Jeg tror på at når du er glad, så er jeg også og så er vores kunder også … En positiv spiral som drejer opad, helt af sig selv.
Jeg mener at med ærlighed når vi længst, så hold jer endelig ikke tilbage når vi taler sammen. Spørg mig hvis du er i tvivl om noget som helst, jeg lover at du hver gang får et ærligt svar, og har jeg ikke svaret her og nu, så finder jeg det !
De sidste 9 år har jeg arbejdet som fleksjobber pga kronisk sygdom.
Det har givet mig mulighed for at arbejde på forskelligt timeantal i andre brancher, senest som tjener og også som vikar her hos TA-Vikar, hvor jeg har været ude i køkkenerne i de forskellige kantiner
Jeg tror på at ærlighed – troværdighed – optimisme og et positivt mindset, er grobund for det bedste fundament til at bygge vore relationer på, og jeg lover jer, at jeg vil bidrage med dette.
I vil typisk møde mig på kontoret Tirsdage, Onsdage og Torsdage. Jeg glæder mig til et åbent, ærligt og positivt samarbejde med jer alle sammen
Sommerferie
Nu er det snart sommerferie tid, og det betyder at vi på kontoret, har brug for at I melder ind, hvornår I påtænker at holde sommerferie. Vi skal nemlig planlægge , da der ligger flere vagter og venter. Meld derfor ind hurtigst muligt og senest d.1.6.2019
De bedste solskinshilsener
Tabitta og Alice
Hej alle
Jeg har I dag Fredag d.7/9-18 afsluttet samarbejdet pr. Dags. Dato med vores løn dame Dorthe Olsen. Dorthe er derfor ikke tilknyttet Ta-vikar længere. Jeg er derfor på udkig efter en ny og kompetent Løn dame/mand, og lige så snart han/hun er fundet, får I det at høre. Så fra dags dato Fredag d.7/9-18 skal I tage kontakt til mig, Tabitta, hvis I har spørgsmål mht løn – timer mm.
Rigtig dejlig weekend til jer alle og TAK for jeres store indsats.
De bedste hilsner
Tabitta
Hej alle
Tabitta
Hej alle
Nu er vi ved at være igennem sommerferie perioden, og der er derfor kommet lidt nye tiltag. Vi har fået nyt telefonsystem. Dette har ikke den store betydningen andet end følgende:
I skal stadig ringe på 61 31 11 82
Men I kan IKKE sende SMS til 61 31 11 82
I skal derfor sende SMS til 40 22 34 92
Det er også 40 22 34 92 I modtager SMS fra. I kan IKKE ringe til 40 22 34 92. Har I spørgsmål til ovenstående, er I altid velkommen til at ringe ind på kontoret på 61 31 11 82.
De bedste hilsner
Tabitta
Hej alle
Nu er det tid til jeg skal lade batterierne, så vi kan få endnu mere at lave
Jeg holder derfor ferie følgende datoer:
Onsdag d. 11/7
Torsdag d. 12/7
Fredag d. 13/7
Hele uge 29
Hele uge 30
Jeg er tilbage “på pinden” Mandag d.30/7. Det vil derfor være Alice Svendsen der ringer til jer, besvare opkald og mails. I ringer på samme nummer som I kender 61311182 og Alice vil ligeledes ringe til jer fra dette.
Kontaktoplysninger til Alice
Telefon 61311182
Mail: alice@ta-vikar.dk
Sig velkommen til Alice!
Alice er vores nye personalekonsulent.
Hvem er Alice:
Mange af jer har mødt mig ude hos kunderne, men for jer der ikke har mødt mig endnu, vil jeg fortælle jer lidt om hvem jeg er. Jeg hedder Alice, er 51år, mor til tre drenge og farmor til en dejlig lille pige. Jeg bor i Kalundborg sammen med min yngste søn Nicolai. Oprindeligt er jeg uddannet købmand og senere hen som socialpædagog. I min fritid er jeg aktiv i forældregrupper, elsker at vandre og nyde naturen. Jeg er nysgerrig og positiv af natur, og I vil derfor opleve mig som den opsøgende og nysgerrige på hvem I er. Jo bedre jeg kender jer, jo bedre kan jeg hjælpe jer og dette ser jeg som et robust fundament til et tæt og godt samarbejde.
Ingen mennesker er ens og for mig er det altafgørende, at sikre, du trives i det job du arbejder i, og vi forventningsafstemmer sammen, før du starter med en vikaropgave. Og lige så vigtigt er det jo hele tiden at følge dig og dermed sikre, at vi altid sammen arbejder i den aftalte retning inden for de rammer, der er aftalt med vores gode og trofaste kunder. Det er vigtigt at vi fra TA-vikar er stolte over den tillid vores kunder viser og betror os.
I Marts 2016 blev jeg tilknyttet som vikar hos Ta-vikar. Jeg har de sidste to år kørt rundt på hele Sjælland og løst opgaver i køkkener – kantiner – cafeer. Været ude som interviewer og så har jeg varetaget rengørings opgaver for Ta-vikars kunder. Jeg har været ude i de fleste af de kantiner Ta-vikar har samarbejde med, hvor jeg er blevet beriget med at møde de fleste af jer. Jeg kender til rutinerne, omgangstonen, kulturen og livet
som vikar, og føler mig derfor klædt godt på til at være jer behjælpelige med vagter, problemstillinger mm som I møder på jeres vej. Jeg vil fortsat være med ude hos kunderne, så vi vil stadig møde hinanden i hverdagen. 1 gang om ugen vil det være mig der kontakter jer med hensyn til booking af vagter, svare på jeres mails og de spørgsmål I evt ville have.
Jeg glæder mig til et tæt, godt og ærligt samarbejde med jer alle!
14/06-2018
Kære alle
Det er med stor stolthed og glæde, jeg nu kan præsentere jer for vores nye Intranet. Jeg har lavet dette tiltag, da det er VIGTIGT for MIG at være i tæt dialog med jer, og informere jer om nye tiltag mm. Det vil være herinde jeg ligger nyheder – vigtig info mm op til jer. I vil derfor modtage en mail hver gang der er nyt til jer. Som I kan se ligger der 6 faner:
1. Opslagstavlen (Det er her jeg ligger alt nyt info op til jer)
2. RMI (Vore Værdier)
3. E-regnskab
4. Region Sjælland
5. Fazer Food
6. SEAS-NVE
Inde under hver fane er der alt den information, der er vigtig, for at I, er klædt godt på til opgaven, hos den enkelte kunde.
Der er følgende at finde:
1. Aftaler omkring beklædning
2. Aftaler omkring afholdelse af pauser
3. Afregning omkring jeres kost (Alle skal betale for den mad de indtager på arbejdspladsen)
4. Rygepolitik
5. Arbejdsmiljø (Region Sjælland)
Jeg vil stadig sende bekræftelse med alle informationerne, som jeg plejer, på SMS eller Mail. Men er I i tvivl om hvad aftalen er ude hos kunden, mht. arbejdstøj, pauser, rygning osv, så brug intranettet, her ligger alle informationerne på den pågældende kunde. Er I i tvivl om noget, er I mere end velkommen til at give mig et ring på telefon 61 31 11 82.