VELKOMMEN TIL VIKAR INTRANETTET

Vil du tilbage til forsiden på TA-Vikar? Log ud her!

VELKOMMEN TIL
VIKAR INTRANETTET

Vil du tilbage til forsiden på TA-Vikar?
Log ud her!

Kære alle sammen

Nu er det vist på tide, at komme med en opdatering om hvad der sker på kontoret. Der er nemlig sket lidt forandringer.
Alice har valgt at stoppe på kontoret og ønsket at komme ud i ”marken” igen. Dette ønske har vi selvfølgelig efterlevet og I vil i eftertiden have mulighed for at hilse på hende ude i køkkenerne.

Derfor har TA-Vikar valgt, at ansætte et “nyt” kendt ansigt i branchen. Flere af Jer har allerede talt med eller mødt Pernille, men I skal alligevel ikke snydes for en præsentation.

Jeg hedder Pernille Lundsgaard og er kommet “hjem” igen, efter at jeg er startet som daglig leder hos TA-Vikar. Jeg har været i branchen siden 2014, hvor jeg udelukkende har arbejdet med køkken, kantine, hotel og restauration. I 2018 tog jeg springet og skiftede firma, hvor jeg fik ansvar for reception, kontor og kundeservice, men da muligheden bød sig til at komme tilbage til branchen – så svaret var hurtig JA!

For mig er kommunikation vejen frem, samtidig med at ærlighed, respekt og empati er en vigtig faktor for et godt samarbejde og ikke mindst en god hverdag.

Med godt humør, nysgerrig sind og interesse for forskelligheder, elsker jeg at møde folk i øjenhøjde. At kunne gøre en forskel og give en god oplevelse, er en af min fornemmeste opgaver.

Nærvær og tillid skaber trygge rammer, derved skaber vi den bedste version af os selv – og er vi det, så er vi også glade og dermed også vores eget bedste personlige cv.

Og glad det er jeg. Positiv, smilende og har let til grin, samtidig med seriøsitet, engagement og ansvarlighed.

Jeg har altid hjertet med – hele vejen!

Privat bor jeg ved Ringsted – ude på landet, hvor råvildt, harer og fasaner render på gårdsplads og i have. Her lades batterierne op med hunde, naturoplevelser og flugtskydning på konkurrenceniveau.

Jeg glæder mig til at hilse på Jer alle og sammen få skabt et godt og stærkt fundament.

De bedste hilsner Pernille 

 

Kære Alle

TA-Vikar har fået vokseværk og derfor flytter vi til større lokaler pr. 01.05.2020.
Alting fortsætter uændret og vi vil stadig være at finde i Kalundborg.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen i vores nye lokaler.
Har I spørgsmål eller andet, er I altid velkommen til at kontakte os.

De bedste hilsner
Pigerne på kontoret

 

Kære Alle

Nu er der kun 14 dage til juleaften, hvilket betyder hjerternes fest

Vi vil i den anledning gerne glæde jer lidt på forkant, og har derfor JULEGAVER liggende til jer

I skal derfor melde ind til os hvilken størrelse I bruger i t-shirt

Dette skal være os i hænde senest på Fredag d.13/12 kl.12.00

I kan allerede fra på Fredag d.13/12 komme forbi og hente jeres gave

Skulle I være forhindret i at afhente inden d.23/12, er I velkommen til at hente i det nye år

Det er altid en god ide at melde jeres ankomst, så vi ved I kommer

Vi glæder os meget til at høre fra jer

De bedste julehilsner

Alice – Kate og Tabitta

 

Mulighed for køb af køkkensko

Vi har netop indgået et samarbejde med Sika Footwear, og kan nu tilbyde jer muligheden for at købe godkendte arbejdssko hos Os. Vi har derfor sko på lager, hvis I skal ha´udskiftet jeres nuværende. Prisen er 655,00 kr. og kan fratrækkes jeres løn eller betales via mobilepay. I kan læse mere om skoen under fanen Fodtøj.

Har det jeres interesse, så ring til os på 61311182
Rigtig god weekend.

Afskaffelse af akutvagt tillægget

Hej Alle
Vi har pr.dags dato d.1/11-2019 besluttet at afskaffe Akutvagt tillægget. Dette er besluttet på baggrund af, at det ikke har den ønskede effekt. Har I spørgsmål til ovenstående, er I mere end velkommen til at ringe til os på 61311182

Rigtig god weekend.

Tillæg ved akutte morgenvagter

Hej Alle
Vi har pr. Dags dato d.26/6-2019 besluttet at Vi gerne vil gi et ekstra tillæg ved akutte morgenvagter. Det betyder, at vælger Du at sige JA TAK til en vagt, når vi ringer til Dig samme dag som jobbet skal udføres, får Du et tillæg på 15kr/pr. time på hele vagten. Eks. Vi ringer en morgen og spørg om Du kan hjælpe, mødetiden er fra hurtigst muligt og til kl.14.30. Du vælger at sige JA TAK, og får derfor 15kr ekstra i timen fra Du møder ind hos kunden og frem til vagten er slut.

6. Juni 2019

Sig velkommen til Kate. Kate er vores nye receptionist / blæksprutte. Hvem er Kate: Jeg hedder Kate Damgaard, er 52 år, mor til 3 voksne børn. Derudover er jeg også faster til 2 og mormor til 1, alle tre i alderen 2-4 år. Jeg bor i Kalundborg centrum sammen med Jesper og Jespers 17- årige søn.

Jeg har altid arbejdet med salg og service, og ofte har jeg været i front i forretningslivet i Kalundborg. Jer der er lokale (Fra Kalundborg) kender mig måske fra min tid i Føtex Kalundborg, selvom det snart er mange år siden.

Min fritid, (og nogle timer af mit arbejdsliv), bliver brugt på linedance.
Jeg er instruktør i egen linedanceklub og arbejder også med at levere aktiv underholdning til fester og sammenkomster, måske vi har mødtes i den forbindelse ?

Jeg har let til smil, er nysgerrig på mennesker, ukompliceret og direkte, engageret og glad. Jeg er resultatorienteriet og logisk tænkende, så livet i vikarbranchen finder jeg ret interessant.

Det er vigtig for mig at mennesker er glade og trygge, for kun på den måde kan vi yde vores bedste og være den bedste version af os selv. Jeg tror på at når du er glad, så er jeg også og så er vores kunder også … En positiv spiral som drejer opad, helt af sig selv.

Jeg mener at med ærlighed når vi længst, så hold jer endelig ikke tilbage når vi taler sammen. Spørg mig hvis du er i tvivl om noget som helst, jeg lover at du hver gang får et ærligt svar, og har jeg ikke svaret her og nu, så finder jeg det !

De sidste 9 år har jeg arbejdet som fleksjobber pga kronisk sygdom.

Det har givet mig mulighed for at arbejde på forskelligt timeantal i andre brancher, senest som tjener og også som vikar her hos TA-Vikar, hvor jeg har været ude i køkkenerne i de forskellige kantiner

Jeg tror på at ærlighed – troværdighed – optimisme og et positivt mindset, er grobund for det bedste fundament til at bygge vore relationer på, og jeg lover jer, at jeg vil bidrage med dette.

I vil typisk møde mig på kontoret Tirsdage, Onsdage og Torsdage. Jeg glæder mig til et åbent, ærligt og positivt samarbejde med jer alle sammen

Sommerferie

Nu er det snart sommerferie tid, og det betyder at vi på kontoret, har brug for at I melder ind, hvornår I påtænker at holde sommerferie. Vi skal nemlig planlægge , da der ligger flere vagter og venter. Meld derfor ind hurtigst muligt og senest d.1.6.2019

De bedste solskinshilsener
Tabitta og Alice

Hej alle

Jeg har I dag Fredag d.7/9-18 afsluttet samarbejdet pr. Dags. Dato med vores løn dame Dorthe Olsen. Dorthe er derfor ikke tilknyttet Ta-vikar længere. Jeg er derfor på udkig efter en ny og kompetent Løn dame/mand, og lige så snart han/hun er fundet, får I det at høre. Så fra dags dato Fredag d.7/9-18 skal I tage kontakt til mig, Tabitta, hvis I har spørgsmål mht løn – timer mm.

Rigtig dejlig weekend til jer alle og TAK for jeres store indsats.

De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Hvis nogle af jer skulle opleve at der ikke er gået løn ind, er der kommer følgende udmelding fra Dataløn: Der er sket en fejl i clearingen i Nationalbanken og I kan derfor risikere at der er en forsinkelse på udbetaling af lønnen – der arbejdes på problemet. Har I spørgsmål til ovenstående, er I velkomne til at kontakte mig.
 
Rigtig god weekend.
 
De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Nu er vi ved at være igennem sommerferie perioden, og der er derfor kommet lidt nye tiltag. Vi har fået nyt telefonsystem. Dette har ikke den store betydningen andet end følgende:

I skal stadig ringe på 61 31 11 82
Men I kan IKKE sende SMS til 61 31 11 82
I skal derfor sende SMS til 40 22 34 92

Det er også 40 22 34 92 I modtager SMS fra. I kan IKKE ringe til 40 22 34 92. Har I spørgsmål til ovenstående, er I altid velkommen til at ringe ind på kontoret på 61 31 11 82.

De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Nu er det tid til jeg skal lade batterierne, så vi kan få endnu mere at lave
Jeg holder derfor ferie følgende datoer:

Onsdag d. 11/7
Torsdag d. 12/7
Fredag d. 13/7
Hele uge 29
Hele uge 30

Jeg er tilbage “på pinden” Mandag d.30/7. Det vil derfor være Alice Svendsen der ringer til jer, besvare opkald og mails. I ringer på samme nummer som I kender 61311182 og Alice vil ligeledes ringe til jer fra dette.

Kontaktoplysninger til Alice
Telefon 61311182
Mail: alice@ta-vikar.dk

 

03/07-2018

Sig velkommen til Alice!
Alice er vores nye personalekonsulent.

Hvem er Alice:
Mange af jer har mødt mig ude hos kunderne, men for jer der ikke har mødt mig endnu, vil jeg fortælle jer lidt om hvem jeg er. Jeg hedder Alice, er 51år, mor til tre drenge og farmor til en dejlig lille pige. Jeg bor i Kalundborg sammen med min yngste søn Nicolai. Oprindeligt er jeg uddannet købmand og senere hen som socialpædagog. I min fritid er jeg aktiv i forældregrupper, elsker at vandre og nyde naturen. Jeg er nysgerrig og positiv af natur, og I vil derfor opleve mig som den opsøgende og nysgerrige på hvem I er. Jo bedre jeg kender jer, jo bedre kan jeg hjælpe jer og dette ser jeg som et robust fundament til et tæt og godt samarbejde.

Ingen mennesker er ens og for mig er det altafgørende, at sikre, du trives i det job du arbejder i, og vi forventningsafstemmer sammen, før du starter med en vikaropgave. Og lige så vigtigt er det jo hele tiden at følge dig og dermed sikre, at vi altid sammen arbejder i den aftalte retning inden for de rammer, der er aftalt med vores gode og trofaste kunder. Det er vigtigt at vi fra TA-vikar er stolte over den tillid vores kunder viser og betror os.

I Marts 2016 blev jeg tilknyttet som vikar hos Ta-vikar. Jeg har de sidste to år kørt rundt på hele Sjælland og løst opgaver i køkkener – kantiner – cafeer. Været ude som interviewer og så har jeg varetaget rengørings opgaver for Ta-vikars kunder. Jeg har været ude i de fleste af de kantiner Ta-vikar har samarbejde med, hvor jeg er blevet beriget med at møde de fleste af jer. Jeg kender til rutinerne, omgangstonen, kulturen og livet

som vikar, og føler mig derfor klædt godt på til at være jer behjælpelige med vagter, problemstillinger mm som I møder på jeres vej. Jeg vil fortsat være med ude hos kunderne, så vi vil stadig møde hinanden i hverdagen. 1 gang om ugen vil det være mig der kontakter jer med hensyn til booking af vagter, svare på jeres mails og de spørgsmål I evt ville have.

Jeg glæder mig til et tæt, godt og ærligt samarbejde med jer alle!

14/06-2018

Kære alle
Det er med stor stolthed og glæde, jeg nu kan præsentere jer for vores nye Intranet. Jeg har lavet dette tiltag, da det er VIGTIGT for MIG at være i tæt dialog med jer, og informere jer om nye tiltag mm. Det vil være herinde jeg ligger nyheder – vigtig info mm op til jer. I vil derfor modtage en mail hver gang der er nyt til jer. Som I kan se ligger der 6 faner:

1. Opslagstavlen (Det er her jeg ligger alt nyt info op til jer)
2. RMI (Vore Værdier)
3. E-regnskab
4. Region Sjælland
5. Fazer Food
6. SEAS-NVE

Inde under hver fane er der alt den information, der er vigtig, for at I, er klædt godt på til opgaven, hos den enkelte kunde.

Der er følgende at finde:
1. Aftaler omkring beklædning
2. Aftaler omkring afholdelse af pauser
3. Afregning omkring jeres kost (Alle skal betale for den mad de indtager på arbejdspladsen)
4. Rygepolitik
5. Arbejdsmiljø (Region Sjælland)

Jeg vil stadig sende bekræftelse med alle informationerne, som jeg plejer, på SMS eller Mail. Men er I i tvivl om hvad aftalen er ude hos kunden, mht. arbejdstøj, pauser, rygning osv, så brug intranettet, her ligger alle informationerne på den pågældende kunde. Er I i tvivl om noget, er I mere end velkommen til at give mig et ring på telefon 61 31 11 82.

Mulighed for køb af køkkensko

Vi har netop indgået et samarbejde med Sika Footwear, og kan nu tilbyde jer muligheden for at købe godkendte arbejdssko hos Os. Vi har derfor sko på lager, hvis I skal ha´udskiftet jeres nuværende. Prisen er 655,00 kr. og kan fratrækkes jeres løn eller betales via mobilepay. I kan læse mere om skoen under fanen Fodtøj.

Har det jeres interesse, så ring til os på 61311182
Rigtig god weekend.

Afskaffelse af akutvagt tillægget

Hej Alle
Vi har pr.dags dato d.1/11-2019 besluttet at afskaffe Akutvagt tillægget. Dette er besluttet på baggrund af, at det ikke har den ønskede effekt. Har I spørgsmål til ovenstående, er I mere end velkommen til at ringe til os på 61311182

Rigtig god weekend.

Tillæg ved akutte morgenvagter

Hej Alle
Vi har pr. Dags dato d.26/6-2019 besluttet at Vi gerne vil gi et ekstra tillæg ved akutte morgenvagter. Det betyder, at vælger Du at sige JA TAK til en vagt, når vi ringer til Dig samme dag som jobbet skal udføres, får Du et tillæg på 15kr/pr. time på hele vagten. Eks. Vi ringer en morgen og spørg om Du kan hjælpe, mødetiden er fra hurtigst muligt og til kl.14.30. Du vælger at sige JA TAK, og får derfor 15kr ekstra i timen fra Du møder ind hos kunden og frem til vagten er slut.

6. Juni 2019

Sig velkommen til Kate. Kate er vores nye receptionist / blæksprutte. Hvem er Kate: Jeg hedder Kate Damgaard, er 52 år, mor til 3 voksne børn. Derudover er jeg også faster til 2 og mormor til 1, alle tre i alderen 2-4 år. Jeg bor i Kalundborg centrum sammen med Jesper og Jespers 17- årige søn.

Jeg har altid arbejdet med salg og service, og ofte har jeg været i front i forretningslivet i Kalundborg. Jer der er lokale (Fra Kalundborg) kender mig måske fra min tid i Føtex Kalundborg, selvom det snart er mange år siden.

Min fritid, (og nogle timer af mit arbejdsliv), bliver brugt på linedance.
Jeg er instruktør i egen linedanceklub og arbejder også med at levere aktiv underholdning til fester og sammenkomster, måske vi har mødtes i den forbindelse ?

Jeg har let til smil, er nysgerrig på mennesker, ukompliceret og direkte, engageret og glad. Jeg er resultatorienteriet og logisk tænkende, så livet i vikarbranchen finder jeg ret interessant.

Det er vigtig for mig at mennesker er glade og trygge, for kun på den måde kan vi yde vores bedste og være den bedste version af os selv. Jeg tror på at når du er glad, så er jeg også og så er vores kunder også … En positiv spiral som drejer opad, helt af sig selv.

Jeg mener at med ærlighed når vi længst, så hold jer endelig ikke tilbage når vi taler sammen. Spørg mig hvis du er i tvivl om noget som helst, jeg lover at du hver gang får et ærligt svar, og har jeg ikke svaret her og nu, så finder jeg det !

De sidste 9 år har jeg arbejdet som fleksjobber pga kronisk sygdom.

Det har givet mig mulighed for at arbejde på forskelligt timeantal i andre brancher, senest som tjener og også som vikar her hos TA-Vikar, hvor jeg har været ude i køkkenerne i de forskellige kantiner

Jeg tror på at ærlighed – troværdighed – optimisme og et positivt mindset, er grobund for det bedste fundament til at bygge vore relationer på, og jeg lover jer, at jeg vil bidrage med dette.

I vil typisk møde mig på kontoret Tirsdage, Onsdage og Torsdage. Jeg glæder mig til et åbent, ærligt og positivt samarbejde med jer alle sammen

Sommerferie

Nu er det snart sommerferie tid, og det betyder at vi på kontoret, har brug for at I melder ind, hvornår I påtænker at holde sommerferie. Vi skal nemlig planlægge , da der ligger flere vagter og venter. Meld derfor ind hurtigst muligt og senest d.1.6.2019

De bedste solskinshilsener
Tabitta og Alice

Hej alle

Jeg har I dag Fredag d.7/9-18 afsluttet samarbejdet pr. Dags. Dato med vores løn dame Dorthe Olsen. Dorthe er derfor ikke tilknyttet Ta-vikar længere. Jeg er derfor på udkig efter en ny og kompetent Løn dame/mand, og lige så snart han/hun er fundet, får I det at høre. Så fra dags dato Fredag d.7/9-18 skal I tage kontakt til mig, Tabitta, hvis I har spørgsmål mht løn – timer mm.

Rigtig dejlig weekend til jer alle og TAK for jeres store indsats.

De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Hvis nogle af jer skulle opleve at der ikke er gået løn ind, er der kommer følgende udmelding fra Dataløn: Der er sket en fejl i clearingen i Nationalbanken og I kan derfor risikere at der er en forsinkelse på udbetaling af lønnen – der arbejdes på problemet. Har I spørgsmål til ovenstående, er I velkomne til at kontakte mig.
 
Rigtig god weekend.
 
De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Nu er vi ved at være igennem sommerferie perioden, og der er derfor kommet lidt nye tiltag. Vi har fået nyt telefonsystem. Dette har ikke den store betydningen andet end følgende:

I skal stadig ringe på 61 31 11 82
Men I kan IKKE sende SMS til 61 31 11 82
I skal derfor sende SMS til 40 22 34 92

Det er også 40 22 34 92 I modtager SMS fra. I kan IKKE ringe til 40 22 34 92. Har I spørgsmål til ovenstående, er I altid velkommen til at ringe ind på kontoret på 61 31 11 82.

De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Nu er det tid til jeg skal lade batterierne, så vi kan få endnu mere at lave
Jeg holder derfor ferie følgende datoer:

Onsdag d. 11/7
Torsdag d. 12/7
Fredag d. 13/7
Hele uge 29
Hele uge 30

Jeg er tilbage “på pinden” Mandag d.30/7. Det vil derfor være Alice Svendsen der ringer til jer, besvare opkald og mails. I ringer på samme nummer som I kender 61311182 og Alice vil ligeledes ringe til jer fra dette.

Kontaktoplysninger til Alice
Telefon 61311182
Mail: alice@ta-vikar.dk

 

03/07-2018

Sig velkommen til Alice!
Alice er vores nye personalekonsulent.

Hvem er Alice:
Mange af jer har mødt mig ude hos kunderne, men for jer der ikke har mødt mig endnu, vil jeg fortælle jer lidt om hvem jeg er. Jeg hedder Alice, er 51år, mor til tre drenge og farmor til en dejlig lille pige. Jeg bor i Kalundborg sammen med min yngste søn Nicolai. Oprindeligt er jeg uddannet købmand og senere hen som socialpædagog. I min fritid er jeg aktiv i forældregrupper, elsker at vandre og nyde naturen. Jeg er nysgerrig og positiv af natur, og I vil derfor opleve mig som den opsøgende og nysgerrige på hvem I er. Jo bedre jeg kender jer, jo bedre kan jeg hjælpe jer og dette ser jeg som et robust fundament til et tæt og godt samarbejde.

Ingen mennesker er ens og for mig er det altafgørende, at sikre, du trives i det job du arbejder i, og vi forventningsafstemmer sammen, før du starter med en vikaropgave. Og lige så vigtigt er det jo hele tiden at følge dig og dermed sikre, at vi altid sammen arbejder i den aftalte retning inden for de rammer, der er aftalt med vores gode og trofaste kunder. Det er vigtigt at vi fra TA-vikar er stolte over den tillid vores kunder viser og betror os.

I Marts 2016 blev jeg tilknyttet som vikar hos Ta-vikar. Jeg har de sidste to år kørt rundt på hele Sjælland og løst opgaver i køkkener – kantiner – cafeer. Været ude som interviewer og så har jeg varetaget rengørings opgaver for Ta-vikars kunder. Jeg har været ude i de fleste af de kantiner Ta-vikar har samarbejde med, hvor jeg er blevet beriget med at møde de fleste af jer. Jeg kender til rutinerne, omgangstonen, kulturen og livet

som vikar, og føler mig derfor klædt godt på til at være jer behjælpelige med vagter, problemstillinger mm som I møder på jeres vej. Jeg vil fortsat være med ude hos kunderne, så vi vil stadig møde hinanden i hverdagen. 1 gang om ugen vil det være mig der kontakter jer med hensyn til booking af vagter, svare på jeres mails og de spørgsmål I evt ville have.

Jeg glæder mig til et tæt, godt og ærligt samarbejde med jer alle!

14/06-2018

Kære alle
Det er med stor stolthed og glæde, jeg nu kan præsentere jer for vores nye Intranet. Jeg har lavet dette tiltag, da det er VIGTIGT for MIG at være i tæt dialog med jer, og informere jer om nye tiltag mm. Det vil være herinde jeg ligger nyheder – vigtig info mm op til jer. I vil derfor modtage en mail hver gang der er nyt til jer. Som I kan se ligger der 6 faner:

1. Opslagstavlen (Det er her jeg ligger alt nyt info op til jer)
2. RMI (Vore Værdier)
3. E-regnskab
4. Region Sjælland
5. Fazer Food
6. SEAS-NVE

Inde under hver fane er der alt den information, der er vigtig, for at I, er klædt godt på til opgaven, hos den enkelte kunde.

Der er følgende at finde:
1. Aftaler omkring beklædning
2. Aftaler omkring afholdelse af pauser
3. Afregning omkring jeres kost (Alle skal betale for den mad de indtager på arbejdspladsen)
4. Rygepolitik
5. Arbejdsmiljø (Region Sjælland)

Jeg vil stadig sende bekræftelse med alle informationerne, som jeg plejer, på SMS eller Mail. Men er I i tvivl om hvad aftalen er ude hos kunden, mht. arbejdstøj, pauser, rygning osv, så brug intranettet, her ligger alle informationerne på den pågældende kunde. Er I i tvivl om noget, er I mere end velkommen til at give mig et ring på telefon 61 31 11 82.

Mulighed for køb af køkkensko

Vi har netop indgået et samarbejde med Sika Footwear, og kan nu tilbyde jer muligheden for at købe godkendte arbejdssko hos Os. Vi har derfor sko på lager, hvis I skal ha´udskiftet jeres nuværende. Prisen er 655,00 kr. og kan fratrækkes jeres løn eller betales via mobilepay. I kan læse mere om skoen under fanen Fodtøj.

Har det jeres interesse, så ring til os på 61311182
Rigtig god weekend.

Afskaffelse af akutvagt tillægget

Hej Alle
Vi har pr.dags dato d.1/11-2019 besluttet at afskaffe Akutvagt tillægget. Dette er besluttet på baggrund af, at det ikke har den ønskede effekt. Har I spørgsmål til ovenstående, er I mere end velkommen til at ringe til os på 61311182

Rigtig god weekend.

Tillæg ved akutte morgenvagter

Hej Alle
Vi har pr. Dags dato d.26/6-2019 besluttet at Vi gerne vil gi et ekstra tillæg ved akutte morgenvagter. Det betyder, at vælger Du at sige JA TAK til en vagt, når vi ringer til Dig samme dag som jobbet skal udføres, får Du et tillæg på 15kr/pr. time på hele vagten. Eks. Vi ringer en morgen og spørg om Du kan hjælpe, mødetiden er fra hurtigst muligt og til kl.14.30. Du vælger at sige JA TAK, og får derfor 15kr ekstra i timen fra Du møder ind hos kunden og frem til vagten er slut.

6. Juni 2019

Sig velkommen til Kate. Kate er vores nye receptionist / blæksprutte. Hvem er Kate: Jeg hedder Kate Damgaard, er 52 år, mor til 3 voksne børn. Derudover er jeg også faster til 2 og mormor til 1, alle tre i alderen 2-4 år. Jeg bor i Kalundborg centrum sammen med Jesper og Jespers 17- årige søn.

Jeg har altid arbejdet med salg og service, og ofte har jeg været i front i forretningslivet i Kalundborg. Jer der er lokale (Fra Kalundborg) kender mig måske fra min tid i Føtex Kalundborg, selvom det snart er mange år siden.

Min fritid, (og nogle timer af mit arbejdsliv), bliver brugt på linedance.
Jeg er instruktør i egen linedanceklub og arbejder også med at levere aktiv underholdning til fester og sammenkomster, måske vi har mødtes i den forbindelse ?

Jeg har let til smil, er nysgerrig på mennesker, ukompliceret og direkte, engageret og glad. Jeg er resultatorienteriet og logisk tænkende, så livet i vikarbranchen finder jeg ret interessant.

Det er vigtig for mig at mennesker er glade og trygge, for kun på den måde kan vi yde vores bedste og være den bedste version af os selv. Jeg tror på at når du er glad, så er jeg også og så er vores kunder også … En positiv spiral som drejer opad, helt af sig selv.

Jeg mener at med ærlighed når vi længst, så hold jer endelig ikke tilbage når vi taler sammen. Spørg mig hvis du er i tvivl om noget som helst, jeg lover at du hver gang får et ærligt svar, og har jeg ikke svaret her og nu, så finder jeg det !

De sidste 9 år har jeg arbejdet som fleksjobber pga kronisk sygdom.

Det har givet mig mulighed for at arbejde på forskelligt timeantal i andre brancher, senest som tjener og også som vikar her hos TA-Vikar, hvor jeg har været ude i køkkenerne i de forskellige kantiner

Jeg tror på at ærlighed – troværdighed – optimisme og et positivt mindset, er grobund for det bedste fundament til at bygge vore relationer på, og jeg lover jer, at jeg vil bidrage med dette.

I vil typisk møde mig på kontoret Tirsdage, Onsdage og Torsdage. Jeg glæder mig til et åbent, ærligt og positivt samarbejde med jer alle sammen

Sommerferie

Nu er det snart sommerferie tid, og det betyder at vi på kontoret, har brug for at I melder ind, hvornår I påtænker at holde sommerferie. Vi skal nemlig planlægge , da der ligger flere vagter og venter. Meld derfor ind hurtigst muligt og senest d.1.6.2019

De bedste solskinshilsener
Tabitta og Alice

Hej alle

Jeg har I dag Fredag d.7/9-18 afsluttet samarbejdet pr. Dags. Dato med vores løn dame Dorthe Olsen. Dorthe er derfor ikke tilknyttet Ta-vikar længere. Jeg er derfor på udkig efter en ny og kompetent Løn dame/mand, og lige så snart han/hun er fundet, får I det at høre. Så fra dags dato Fredag d.7/9-18 skal I tage kontakt til mig, Tabitta, hvis I har spørgsmål mht løn – timer mm.

Rigtig dejlig weekend til jer alle og TAK for jeres store indsats.

De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Hvis nogle af jer skulle opleve at der ikke er gået løn ind, er der kommer følgende udmelding fra Dataløn: Der er sket en fejl i clearingen i Nationalbanken og I kan derfor risikere at der er en forsinkelse på udbetaling af lønnen – der arbejdes på problemet. Har I spørgsmål til ovenstående, er I velkomne til at kontakte mig.
 
Rigtig god weekend.
 
De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Nu er vi ved at være igennem sommerferie perioden, og der er derfor kommet lidt nye tiltag. Vi har fået nyt telefonsystem. Dette har ikke den store betydningen andet end følgende:

I skal stadig ringe på 61 31 11 82
Men I kan IKKE sende SMS til 61 31 11 82
I skal derfor sende SMS til 40 22 34 92

Det er også 40 22 34 92 I modtager SMS fra. I kan IKKE ringe til 40 22 34 92. Har I spørgsmål til ovenstående, er I altid velkommen til at ringe ind på kontoret på 61 31 11 82.

De bedste hilsner
Tabitta

Hej alle

Nu er det tid til jeg skal lade batterierne, så vi kan få endnu mere at lave
Jeg holder derfor ferie følgende datoer:

Onsdag d. 11/7
Torsdag d. 12/7
Fredag d. 13/7
Hele uge 29
Hele uge 30

Jeg er tilbage “på pinden” Mandag d.30/7. Det vil derfor være Alice Svendsen der ringer til jer, besvare opkald og mails. I ringer på samme nummer som I kender 61311182 og Alice vil ligeledes ringe til jer fra dette.

Kontaktoplysninger til Alice
Telefon 61311182
Mail: alice@ta-vikar.dk

 

03/07-2018

Sig velkommen til Alice!
Alice er vores nye personalekonsulent.

Hvem er Alice:
Mange af jer har mødt mig ude hos kunderne, men for jer der ikke har mødt mig endnu, vil jeg fortælle jer lidt om hvem jeg er. Jeg hedder Alice, er 51år, mor til tre drenge og farmor til en dejlig lille pige. Jeg bor i Kalundborg sammen med min yngste søn Nicolai. Oprindeligt er jeg uddannet købmand og senere hen som socialpædagog. I min fritid er jeg aktiv i forældregrupper, elsker at vandre og nyde naturen. Jeg er nysgerrig og positiv af natur, og I vil derfor opleve mig som den opsøgende og nysgerrige på hvem I er. Jo bedre jeg kender jer, jo bedre kan jeg hjælpe jer og dette ser jeg som et robust fundament til et tæt og godt samarbejde.

Ingen mennesker er ens og for mig er det altafgørende, at sikre, du trives i det job du arbejder i, og vi forventningsafstemmer sammen, før du starter med en vikaropgave. Og lige så vigtigt er det jo hele tiden at følge dig og dermed sikre, at vi altid sammen arbejder i den aftalte retning inden for de rammer, der er aftalt med vores gode og trofaste kunder. Det er vigtigt at vi fra TA-vikar er stolte over den tillid vores kunder viser og betror os.

I Marts 2016 blev jeg tilknyttet som vikar hos Ta-vikar. Jeg har de sidste to år kørt rundt på hele Sjælland og løst opgaver i køkkener – kantiner – cafeer. Været ude som interviewer og så har jeg varetaget rengørings opgaver for Ta-vikars kunder. Jeg har været ude i de fleste af de kantiner Ta-vikar har samarbejde med, hvor jeg er blevet beriget med at møde de fleste af jer. Jeg kender til rutinerne, omgangstonen, kulturen og livet

som vikar, og føler mig derfor klædt godt på til at være jer behjælpelige med vagter, problemstillinger mm som I møder på jeres vej. Jeg vil fortsat være med ude hos kunderne, så vi vil stadig møde hinanden i hverdagen. 1 gang om ugen vil det være mig der kontakter jer med hensyn til booking af vagter, svare på jeres mails og de spørgsmål I evt ville have.

Jeg glæder mig til et tæt, godt og ærligt samarbejde med jer alle!

14/06-2018

Kære alle
Det er med stor stolthed og glæde, jeg nu kan præsentere jer for vores nye Intranet. Jeg har lavet dette tiltag, da det er VIGTIGT for MIG at være i tæt dialog med jer, og informere jer om nye tiltag mm. Det vil være herinde jeg ligger nyheder – vigtig info mm op til jer. I vil derfor modtage en mail hver gang der er nyt til jer. Som I kan se ligger der 6 faner:

1. Opslagstavlen (Det er her jeg ligger alt nyt info op til jer)
2. RMI (Vore Værdier)
3. E-regnskab
4. Region Sjælland
5. Fazer Food
6. SEAS-NVE

Inde under hver fane er der alt den information, der er vigtig, for at I, er klædt godt på til opgaven, hos den enkelte kunde.

Der er følgende at finde:
1. Aftaler omkring beklædning
2. Aftaler omkring afholdelse af pauser
3. Afregning omkring jeres kost (Alle skal betale for den mad de indtager på arbejdspladsen)
4. Rygepolitik
5. Arbejdsmiljø (Region Sjælland)

Jeg vil stadig sende bekræftelse med alle informationerne, som jeg plejer, på SMS eller Mail. Men er I i tvivl om hvad aftalen er ude hos kunden, mht. arbejdstøj, pauser, rygning osv, så brug intranettet, her ligger alle informationerne på den pågældende kunde. Er I i tvivl om noget, er I mere end velkommen til at give mig et ring på telefon 61 31 11 82.

Kontorets telefontider (Gælder også SMS)
Mandag fra kl. 08.00-16.00
Tirsdag fra kl. 08.00–16.00
Onsdag fra kl. 08.00–16.00
Torsdag fra kl. 08.00–16.00
Fredag fra kl. 08.00–16.00
Lørdag (Lukket)
Søn- og helligdage (Lukket)

Er du syg og skal på en vagt SKAL du ringe på 61311182 (Gælder også Lørdag og Søn- og helligdage). Alt sygdom SKAL MEDDELES PR. TELEFON senest 2 timer inden aftalt mødetid (Sygemeldinger pr SMS godkendes ikke).

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at sende en mail på kontakt@ta-vikar.dk

Åbningstider for besvarelse af mails (Mail besvares hurtigst muligt)
Mandag fra kl. 10.00-16.00
Tirsdag fra kl. 10.00-16.00
Onsdag fra kl. 10.00-16.00
Torsdag fra kl. 10.00-16.00
Fredag fra kl. 10.00-16.00
Lørdag (Lukket) (Gælder også for SMS)
Søn- og helligdage (Lukket) (Gælder også for SMS)

Ved du på forhånd at du har nogle dage i den kommende uge, hvor du ikke kan arbejde, skal dette meddeles kontoret, senest om fredagen kl. 16.00.

Med den rette mentale indstilling til arbejdsdagen og nye kollegaer, lever vi hos TA-Vikar op til det vigtigste: nemlig at oparbejde de bedste relationer. Derfor vægter vi de 8 værdier i vores RMI højt og det er vigtigt at din indstilling og arbejdsindsats afspejler disse. På den måde kan vi sammen sikre og til stadighed udvikle det gode samarbejde.

DOWNLOAD PRODUKTBLAD

Hos TA-Vikar er I ALLE måneds lønnet.
Løn perioden går fra den 21. i måneden til den 20. i måneden.

Registrering af timer
Det er vigtigt at I ALLE registrere jeres timer i E-regnskab samme dag I har været på arbejde, dette gælder også selvom I har et længere varende vikariat.

Kost
I skal selv betale 20 kr i kost pr. dag når I er på arbejde i en af Region Sjællands kantiner.

Ferie
Alt afholdelse af ferie/feriefridage skal meldes ind til kontoret på mail:

kontakt@ta-vikar.dk

Spørgsmål
Har I spørgsmål med hensyn til løn, registrering af timer mm. kan I kontakte os via mail eller på telefonen.

DOWNLOAD FOLDER

Er du syg og skal på en vagt SKAL du ringe på 61311182 (Gælder også Lørdag og Søn- og helligdage). 

Alt sygdom SKAL MEDDELES PR. TELEFON senest 2 timer inden aftalt mødetid (Sygemeldinger pr SMS godkendes ikke).

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at sende en mail på kontakt@ta-vikar.dk

I alle Region Sjællands kantiner får I pauserne betalt, dog skal I stå til rådighed i tilfælde af travlhed.

  • I alle kantiner skal I huske at betale 20 kr om dagen, som dækker jeres morgenmad og frokost
  • I får arbejdstøj i alle Region Sjællands køkkener og kantiner
  • I skal selv medbringe godkendte skridsikre sko
  • Det er ikke tilladt at bære følgende på hænder og i ansigtet:
  • Ingen neglelak – kunstige negle og shellak når I er på arbejde
  • Ingen fingerringe – armbånd og ure (Det er kun tilladt at bære vielsesring)
  • Ingen synlige piercinger
  • Ingen kunstige øjenvipper

Mobiltelefon:
Det er ikke tilladt at have mobiltelefonen på sig i arbejdstiden, dog må den gerne tages frem i pauser der bliver afholdt sammen med det faste personale (Skal vi I kontakt med jer, henvender vi os til jer via kundens telefon).

  • I produktions køkkenet i Slagelse og Holbæk skal I huske at have en madpakke med, da de ikke har bespisning af personale, ydermere skal I HUSKE at trække 30 minutter fra i pause 
  • Inden arbejdet optages i køkkenerne og kantinerne skal I have læst og forstået arbejdsmiljøpjecen for Region Sjællands køkkener og kantiner
  • Det er IKKE tilladt at ryge i jeres arbejdstøj når I er på arbejde
  • Skal I ryge i arbejdstiden, SKAL I skifte til jeres civile tøj og forlade området
  • Overholdes de 2 ovennævnte punkter ikke, er det li med øjeblikkelig bortvisning og definitivt slut med at arbejde i Region Sjællands køkkener og kantiner
  • Du har tavshedspligt om såvel TA-Vikars forhold til kunden, samt om hvad du måtte blive bekendt med i forbindelse med vikariatet
I skal selv medbringe reglementeret arbejdstøj:
Sort neutral t-shirt, sorte bukser (jeans) og godkendte skridsikre sko
 
  • Det er ikke tilladt at bære følgende på hænder og i ansigtet
  • Ingen neglelak – kunstige negle og shellak når I er på arbejde
  • Alle former for ringe (inkl. vielses- og forlovelsesringe) og armbånd må ikke bæres
  • Lange halskæder skal bæres under uniform, dvs. ikke synlig
  • Der må ikke bæres øreclips. Ved tvivlstilfælde er det lederen, der afgør om et smykke må bæres.
  • Ingen synlige piercinger
  • Ingen kunstige øjenvipper

Mobiltelefon
Det er ikke tilladt at have mobiltelefonen på sig i arbejdstiden, dog må den gerne tages frem i pauser der bliver afholdt sammen med det faste personale (Skal vi I kontakt med jer, henvender vi os til jer via kundens telefon).

Husk at trække 30 minutter fra i pause (dvs. er du på arbejde i 8 timer, registrere du 7.5 time)

  • Det er IKKE tilladt at ryge i jeres arbejdstøj når I er på arbejde
  • Skal I ryge i arbejdstiden, SKAL I skifte til jeres civile tøj og forlade området

Overholdes de 2 ovennævnte punkter ikke, er det li med øjeblikkelig bortvisning og definitivt slut med at arbejde i Fazer Foodservices køkkener og kantiner.

Du har tavshedspligt om såvel TA-Vikars forhold til kunden, samt om hvad du måtte blive bekendt med i forbindelse med vikariatet.

I skal selv medbringe reglementeret arbejdstøj: Sort neutral t-shirt, sorte bukser (jeans) og godkendte skridsikre sko

  • Det er ikke tilladt at bære følgende på hænder og i ansigtet:
  • Ingen neglelak – kunstige negle og shellak når I er på arbejde
  • Ingen fingerringe – armbånd og ure (Det er kun tilladt at bære vielsesring)
  • Ingen synlige piercinger
  • Ingen kunstige øjenvipper

Mobiltelefon
Det er ikke tilladt at have mobiltelefonen på sig i arbejdstiden, dog må den gerne tages frem i pauser der bliver afholdt sammen med det faste personale (Skal vi I kontakt med jer, henvender vi os til jer via kundens telefon).

Husk at trække 30 minutter fra i pause (dvs. er du på arbejde i 8 timer, registrere du 7.5 time)

SEAS-NVE Svinninge – Pause: 15 min formiddag + 15 min frokost. Pauserne skal afholdes. Rygepauserne gælder også som en pause (5 minutter)

SEAS-NVE Haslev – Pause: 20 min formiddag + 10 min til frokost. Rygepauser gælder også som en pause (5 minutter)

SEAS-NVE Pionergården – Pause: 20 min formiddag + 10 min til frokost. Rygepauserne gælder også som en pause (5 minutter)

Du har tavshedspligt om såvel TA-Vikars forhold til kunden, samt om hvad du måtte blive bekendt med i forbindelse med vikariatet